wilco!

så rolig kväll igår!! slutade jobba klockan fem, då knackade
charlotte på dörren & jag hoppade upp för att svida om lite
snabbt. vid sex satte vi oss alla fyra i bilden mot stubens, där blev det
middag & drinkar, beställde in shirley temples & scott beställde in vodka
så att vi kunde busa till våra drinkar. haha 19 år i amerikat.. heartbreaking.
under middagen så satt vi & pratade om hur dom tyckte att jag egentligen hade varit här så
kort tid, dom tyckte att det kändes som att vi känt varandra i många år.
charlotte slog på stort och menade att jag liksom bara passar in så bra! fina, fina!
efter världens goaste middag bar det av till fillmore & konserten! bandet var riktigt bra,
trevligt var det också att 90% av publiken var höga. sångare förklarade för
oss att han kunde känna gräslukten enda upp på scenen! tjohoo för denver! haha
summan av kardemumman, jag har världens bästa värdfamilj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0