2 days meltdown

Jag är gammal.
Det är ungefär det jag har lärt mig denna helg.
Haha, tvådagars är inte något mitt arma jag klarar av längre!
I fredags hade jag nog den roligaste kvällen på läänge,
i favorit vänners sällskap satte vi oss i bilen mot stockholm
& besökte gayklubben på Kolingsborg,
helt galen natt, dansade tills vi inte kunde stå på fötterna längre,
skrattade tills vi grät & frös oss blåa.
natten avslutades med en taxiresa hem till byn igen vid
05.30 på morgonen då matte & jag däckade i min säng.
 
Igår var det inflyttningsvän hos en gammal going från min högstadieklass,
det var riktigt kul det med,
avslutades på stadens enda klubb, & jag kände att jag ville
gråta en skvätt över att det inte var dansgovlet vid slussen jag stod på.
 
idag är jag döttkött.
försöker samla kraft för att ställa mig & laga matlådor.
Dear old God, oh send me that strenght.
 
over!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0