Ikväll

Livet är så överraskande ibland,
som en klok & vis vän till mig sa engång,
(i min bil på en landsväg för cirka 5timmar sedan)
när man helt plöstsligt har så mycket positivt & medvind i livet,
då liksom hukar man & inväntar den stora käftsmällen,
för det finns liksom inte något gott som inte har något ont med sig.
where da fack is maj major knock out liksom?
 
som ni förstår, har jag ganska mycket medvind just nu,
nästan så att jag bara går runt & blundar & inväntar kaoset.
 
anywho, ikväll var jag i goda vänners sällskap ute
& grillade i ett stjärnklart & svinkallt koffsan.
men man var klädd efter väder som en äkta överlevare!
 
Dagens tack:
tack mamma för att du försedde oss stadsbor & okunniga med ved
& välanvända instruktioner för hur det skulle användas.
tack Robin för att du livräddade mig när jag livräddade livbojen.
tack till min tjära vänner för att ni är så underbart underbara.
 
tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Marika

Tycker mig känna igen bilden :)
Ytterst skicklig fotograf som vari framme

2013-01-14 @ 16:42:55
URL: http://mariikaas.blogg.se
Postat av: Eva zivkovic

Varsågod ! Vilken skicklig braständare du e, stadsbo till trots !!

2013-01-16 @ 09:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0