så minns jag er ♥

STS ville att jag skrev några ord om mitt au pair år,
några utav dem viktigaste raderna i hela texten är dessa,
 

"Det slutade med att jag fick två helt nya familjer, familjer som jag älskar lika mycket som min biologiska. Den ena var alla mina au pair kompisar, tjejer som jag höll ihop med sedan dag ett, vi jobbade ihop, reste ihop, grät & skrattade ihop & delade i det stora hela dem flesta timmarna utav dynget med varandra. Dessa tjejer var verkligen min andra familj i Denver, vi delade allt, det svåra & det glada, och nu räknar vi dagar tills vi alla är tillbaka i Sverige & kan umgås igen."

 

saknar er mina fina ♥

 


Kommentarer
Postat av: Angie

Åh! har börjat skriva!!!
273 dagar. Saknar dig och yänker på dig dagligen!

2013-01-15 @ 18:28:21
URL: http://angieaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0