who run the world?

Ällstå,
livet slutar aldrig chockera.
en helt vanlig & slö(i vanlig ordning) dag, tänkte jag,
när jag slog upp gluggarna imorse.
drog mig långt & länge,
tänkte att idag är dagen, dagen då jag äter en fiberrik-frukost.
eller tja, en frukost åtminstonde.
rätt & riktigt, risgrynsgröt & tekakor & den obligatoriska apelsinjuicen.
därefter var det som att gud ville belöna mitt ansträngade,
kollar mailen, där ligger ett jobberbjudande. Tack heaven.
telefonen ringer, där väntar ett jobberbjudande. Thank himelen.
 
helt plötsligt står jag & liksom vältrar i jobberbjudande.
kompis, det går verkligen bra nu.
 
bjuder på lite charmaaaanta bilder för att vara ödmjuk, 
en dag som denna.
bär min fars skjorta dessutom,
i vanlig ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0